Söndagsreflektioner, 17 augusti

Nu börjar allt att lugna ner sig något. Har underhållt morföräldrarna i stort sett hela helgen, dessutom har jag flyttat på min bror (hans flickvän samt tillhörigheter) och lyckats vara ute ända tills småtimmarna. Sjukt stressigt avslut på en i övrigt ganska lugn vecka.

Det är en tillfredställande känsla när man får mycket gjort under helgen, fast just nu måste jag erkänna att jag längtar efter lite lugn och ro.

Veckans låt (nedan) känns väldigt passande för min sinnesstämning de senaste dagarna.

MOVITS! – Äppelknyckarjazz (Officiell Video)

Kolla in deras myspace också.

Kommentera

