EP-valskampanjande förgyller vardagen

Det är faktiskt riktigt roligt att vara med och hjälpa våra gröna kandidater åka till Bryssel, med en tillräcklig insats kan vi nog få iväg tre stycken till parlamentet. Vilket jag givetvis tycker är helt fantastiskt, framförallt för att vi har så grymt bra namn på vår lista!

Själv kommer jag att kryssa Zaida och jag hoppas och tror att hon kommer göra ett jättebra jobb i Bryssel, om hon bara får möjligheten.

Kolla gärna in Grön Ungdoms snygga kampanjsida för EP-valet dessutom!

Personligen skulle jag inte vilja kalla mig EU-kritisk, snarare då EU-konstruktiv. Det är klart att ett parlament där bara 5,4% utgörs av de gröna är långt ifrån optimalt, men för att förändra det krävs det att vi alla röstar grönt den sjunde juni. Eller varför inte redan idag?

Kommentera

